Σχ. Έτος 2024-2025

2 Απριλίου- Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου- Δράσεις στη βιβλιοθήκη.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η ΣΤ τάξη του σχολείου μας σε συνεργασία με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό της σχολικής μας βιβλιοθήκης,  διοργάνωσε μια σειρά από δράσεις που ενίσχυσαν την αγάπη των μαθητών για το διάβασμα! «Η ελευθερία της φαντασίας» και το  σύνθημα «η γλώσσα των εικόνων» έγιναν η αφορμή ώστε το ΣΤ1 μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κ. Τζίνη Νικολέττα ετοίμασαν μια αφίσα , όπου κάθε ζωγραφιά αφηγείται τη δική της ιστορία . Αντίστοιχα το ΣΤ2 με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Αλωνιστιώτη Ελβίρα  δημιούργησαν σύντομες ιστορίες με την τεχνική των «μικρών βιβλίων». Κλείσαμε την ημέρα με παρουσίαση και εξερεύνηση των βιβλίων της σχολικής βιβλιοθήκης μας , ενθαρρύνοντας τους μαθητές να ανακαλύψουν νέες ιστορίες, να δανειστούν βιβλία και φυσικά να αγαπήσουν το ίδιο το βιβλίο!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Βελισσαρίου Αναστασία.

Συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Τζίνη Νικολέττα και Αλωνιστιώτη Ελβίρα .

 


Το μάθημα της Ιστορίας με βιωματική προσέγγιση
 ΤΑΞΕΙΣ: Δ’ και Στ’
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μαρία Ελένη, Κώστας Μοσχογιάννης, Ελβίρα Αλωνιστιώτη, Νικολέττα Τζίνη

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον βιωματικό μάθημα για την Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας! Από τον πολιτιστικό σύλλογο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ο κ. Γιώργος Δρίτσας μας μίλησε για τη σημασία της Μάχης του Μαραθώνα και τις ανυπολόγιστες συνέπειες της νίκης των Ελλήνων για την ιστορία όλης της Ευρώπης.

Έγινε αναφορά στον τρόπο μάχης της οπλιτικής φάλαγγας και στη σημασία που είχε αυτός ο τρόπος στην αντιμετώπιση της Περσικής εισβολής. Έδειξε στα παιδιά πώς σχηματίζεται μια φάλαγγα και τα κάλεσε να σηκώσουν τις ασπίδες και να φορέσουν τους θώρακες και τις περικεφαλαίες. Κράτησαν σπαθιά και δόρατα και έμαθαν τις διαφορές της κορινθιακής και της σπαρτιάτικης περικεφαλαίας καθώς και τις διαφορές στις ασπίδες τους.


Εκπαιδευτική Επίσκεψη της ΣΤ’ Τάξης στη Βουλή των Ελλήνων.(ΣΤ1 &ΣΤ2)

Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης είχαν τη μοναδική ευκαιρία να επισκεφθούν τη Βουλή των Ελλήνων. Η επίσκεψη ξεκίνησε με μια ξενάγηση στους χώρους του ιστορικού κτηρίου, όπου τα παιδιά αφού έμαθαν για τη λειτουργία του Κοινοβουλίου και την ιστορία της Δημοκρατίας στη χώρα μας, στη συνέχεια παρακολούθησαν με εξαιρετικό ενδιαφέρον το αφιέρωμα στα κυριότερα γεγονότα του Αγώνα του 1821 στις δύο αντίστοιχες αίθουσές της.

Έπειτα, οι μαθητές είχαν την τιμή να παρακολουθήσουν για λίγο μια συνεδρίαση από τα θεωρεία της Βουλής. Έτσι, είδαν από κοντά πώς διεξάγονται οι συζητήσεις και οι ψηφοφορίες για τη λήψη αποφάσεων που αφορούν όλους τους πολίτες. Η εμπειρία αυτή βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα τον ρόλο των βουλευτών και τη σημασία της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη δημοκρατική διαδικασία.

Η εκπαιδευτική αυτή δράση ενθουσίασε τους μαθητές, οι οποίοι επέστρεψαν στο σχολείο με νέες γνώσεις και ερωτήματα, έτοιμοι να ανακαλύψουν περισσότερα για την πολιτική ζωή του τόπου μας.

Να μη ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα και την κυρία Μαρία-Ελένη Σούκουλη, βουλευτή Ν. Κορινθίας , που ήρθε να καλωσορίσει και να μιλήσει στα παιδιά του σχολείου μας.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τζίνη Νικολέττα &Αλωνιστιώτη Ελβίρα.

Συνοδός εκπαιδευτικός: Μαυραγάνη Ελένη.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΤΟΜΥ)

Το ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΤΟΜΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ) πραγματοποιεί και φέτος εκπαιδευτικές δράσεις προς μαθητές δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων με σκοπό την «Ανάπτυξη – και υλοποίηση από το Υπουργείο Υγείας δράσεων και παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας σε Εθνικό Επίπεδο. »

Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες των  Ε΄2 και ΣΤ΄2 τμημάτων του σχολείου μας , σε συνδυασμό και με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα e twinning που υλοποιούν με θέμα την εξάλειψη του φαινομένου της ενδοσχολικής βίας, παρακολούθησαν σήμερα Τρίτη 18 Φεβρουαρίου την παρέμβαση με τίτλο:  «ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΕΦΗΒΩΝ- ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΧΩΡΟ. »

Σκοπός του θεματικού άξονα και της παρέμβασης ήταν η έγκυρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση των μαθητών/τριών μας για σημαντικά ζητήματα της εφηβείας που απασχολούν όλους  τους/τις εφήβους  σε αυτή την ηλικία, μέσα από την ενεργητική συμμετοχή και την καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής. Το παιδαγωγικό και επιστημονικό πλαίσιο βασίζεται στο μοντέλο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ζωής και στις αρχές της Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης.

Η θεματολογία αφορούσε παρουσίαση, συζήτηση, ερωτήσεις και βιωματικές δραστηριότητες  για την Ασφαλή χρήση του Διαδικτύου και τον διαδικτυακό /συμβατικό εκφοβισμό .

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Θεοδοσίου Μαρίνα, Κασμά Κων/να , Αλωνιστιώτη Ελβίρα.


Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID)

 

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (SID) διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPE των Κέντρων Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ευρώπη, με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάθε Φεβρουάριο για την προώθηση της ασφαλούς και θετικής χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας, ειδικά μεταξύ των παιδιών και των νέων. Συνήθως γιορτάζεται τη δεύτερη ημέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο. Στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, προσφέροντας απεριόριστες δυνατότητες για μάθηση, ψυχαγωγία και επικοινωνία. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως, όπως κάθε εργαλείο, το διαδίκτυο φέρει και κινδύνους. Για αυτό το λόγο, η χρήση του με υπευθυνότητα και ασφάλεια είναι απαραίτητη.

Το ασφαλές διαδίκτυο σημαίνει να προστατεύουμε τα προσωπικά μας δεδομένα, να γνωρίζουμε ποιος είναι ο πραγματικός συνομιλητής μας και να αναγνωρίζουμε τις απειλές που μπορεί να κρύβονται σε κάθε γωνιά του ψηφιακού κόσμου. Είναι σημαντικό να επιλέγουμε ισχυρούς κωδικούς, να ενημερώνουμε τα προγράμματά μας και να αποφεύγουμε την κοινοποίηση ευαίσθητων πληροφοριών σε άγνωστους.

Ένας από τους πιο διαδεδομένους κινδύνους στο διαδίκτυο είναι το διαδικτυακό μπούλινγκ. Πρόκειται για την επιθετική συμπεριφορά μέσω των ψηφιακών μέσων, που μπορεί να περιλαμβάνει προσβολές, απειλές, εξευτελισμούς και ακόμα και την εξαγγελία ψευδών πληροφοριών. Τα θύματα του διαδικτυακού μπούλινγκ συχνά αισθάνονται μοναξιά, φόβο και απομόνωση, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ψυχική τους υγεία.

Για να προστατευτούμε από το διαδικτυακό μπούλινγκ, πρέπει να γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας και να ενημερώνουμε άμεσα ενήλικες ή αρμόδιες αρχές όταν διαπιστώνουμε τέτοια περιστατικά. Επιπλέον, η ανάπτυξη μιας κουλτούρας σεβασμού και αλληλεγγύης στο διαδίκτυο είναι ουσιώδης. Κάθε ένας μας μπορεί να συμβάλει, δείχνοντας κατανόηση, προσφέροντας στήριξη στα θύματα και προάγοντας θετικές συμπεριφορές.

Με την κατάλληλη ενημέρωση και δράση, μπορούμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε έναν ψηφιακό κόσμο που θα χαρακτηρίζεται από ασφάλεια, σεβασμό και συνεργασία. Ας κάνουμε το διαδίκτυο έναν χώρο όπου κάθε ένας νιώθει ασφαλής και εκτιμημένος.

Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ΄2 τμήματος του σχολείου μας ,εμπλεκόμενοι και στο e twinning πρόγραμμα με θέμα την εξάλειψη του εκφοβισμού σε κάθε του μορφή και αφού μελέτησαν το εκπαιδευτικό υλικό , τις παρουσιάσεις και τα κουίζ της πλατφόρμας saferinternet4kids, έφτιαξαν μια αφίσα αφιερωμένη στη σωστή χρήση του διαδικτύου.  Μη ξεχνάμε οτι : Είναι υποχρέωσή μας να αντιδράμε όταν βλέπουμε μη αποδεκτές συμπεριφορές στο διαδίκτυο!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Αλωνιστιώτη Ελβίρα-Μαρία.


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΑΚΤΩΝ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ HELMEPA
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Θεοδοσίου Μαρίνα ,  Αλωνιστιώτη  Ελβίρα
                  Φούνκογλου Πετρούλα
                                                Νοέμβριος 2024

 

Με σύμμαχο τον καλό καιρό ,στις 5 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές /τριες των τμημάτων Β1, Β2,ΣΤ2 συμμετέχοντας στην εκστρατεία του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών με διοργανώτρια τη HELMEPΑ,εξόρμησαν έχοντας μεγάλη περιβαλλοντική ευαισθησία για μία βιωματική δράση καθαρισμού στην ευρύτερη δυτική παραλία Κορίνθου «Καλάμια» μέχρι την υφιστάμενη πεζογέφυρα στην εκβολή του ρέματος  «Ξηριά» και περιμετρικά του σχολείου, σημειώνοντας ότι η συγκεκριμένη οριοθέτηση έγινε για πρώτη φορά, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη στήριξή τους μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους στην τόσο σπουδαία αυτή οικολογική δράση και τώρα πλέον ως ισχυροί πομποί του μηνύματος για την προστασία του περιβάλλοντος.

Συνέχεια της δράσης είναι η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στο εκπαιδευτικό ηλεκτρονικό  πρόγραμμα « Το Πλαστικό μου Αποτύπωμα: Μαθαίνω – Δρω – Αλλάζω» με σκοπό την παρατήρηση και την μείωση του δικού μου πλαστικού αποτυπώματος στην καθημερινότητα.

Αρωγός σε αυτή ,όπως πάντα, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δ. Κορινθίων κ. Πούλος Αντρέας και τον ευχαριστούμε για άλλη μία φορά.

Θερμές ευχαριστίες στον κ. Τζαναβάρη Σταύρο, Τοπογράφο Μηχανικό ,που μας χάρισε καταπληκτικά πανοραμικά πλάνα, που  αναδεικνύουν τη δράση μας και το σχολείο μας προσθέτοντάς του μία ακόμη ξεχωριστή ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ δράση.


Συμμετοχή  του 3ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα e Twinning. 

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning που πραγματοποιείται φέτος στο σχολείο μας με θέμα : «Education for Intercultural Peace: Combating Violence and Bullying», πραγματοποιήθηκε σήμερα 27-11-2024 η πρώτη διαδικτυακή σύνδεση των μαθητών μας με τα συνεργαζόμενα σχολεία της Ρουμανίας,της Μολδαβίας, της Τουρκίας,της Πορτογαλίας , της Λιθουανίας και της Σλοβακίας. Σήμερα οι μαθητές αντάλλαξαν απόψεις και κάθε σχολείο παρουσίασε τις δράσεις του μέχρι τώρα.
Σκοπός του προγράμματος είναι:Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, διαπολιτισμικές ανταλλαγές και δημιουργικές συνεργασίες, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν και να αποτρέπουν τις βίαιες συμπεριφορές, να αναπτύσσουν ενσυναίσθηση και να δημιουργούν ένα ασφαλές και χωρίς αποκλεισμούς σχολικό περιβάλλον. Το έργο θα περιλαμβάνει συζητήσεις, εκστρατείες ευαισθητοποίησης και καλλιτεχνικές δραστηριότητες, προωθώντας αξίες όπως η αλληλεγγύη, η υπευθυνότητα και ο διαπολιτισμικός διάλογος.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί :Αλωνιστιώτη Ελβίρα, Κασμά Κων/να, Θεοδοσίου Μαρίνα & Φούνκογλου Πετρούλα.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας.

Tην Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΕΒΕ) όπου  οργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για μικρούς και μεγάλους επισκέπτες στις εγκαταστάσεις της στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Είχαμε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε τις συλλογές και τα αρχεία της ΕΒΕ μέσα από τη συμμετοχή μας σε δημιουργικές δράσεις για το κοινό,  που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, δράσεις δημιουργική γραφής, εικαστικών, φωτογραφίας, μουσικής, ιστορίας και επιστήμης και έχουν ως στόχο την καλλιέργεια και την προώθηση της φιλαναγνωσίας αλλά και τη γνωριμία των μαθητών με τις συλλογές και τα αρχεία της ΕΒΕ.Επιπρόσθετα συμμετέιχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ένας καινούριος φίλος» , όπου τα παιδιά υποδέχτηκαν στη βιβλιοθήκη τον Σιλάν με το κουτί του, τον μοναχικό Μελάκ, τον Φερεϋντούν με τον χαρταετό του, τον Ναβίντ που δεν ήρθε για διακοπές, την Αϊσέ, τον πρίγκιπα Αμίρ, τη Ζαχρά, τη Νουρ, τη Μαλάλα… όλοι τους ταξιδιώτες προς μια νέα πατρίδα και ένα καλύτερο αύριο. Μια «συνάντηση» με αληθινούς ή λογοτεχνικούς ήρωες που ζουν στα ράφια της βιβλιοθήκης και μοιράζονται μαζί μας τις ιστορίες τους.

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Τζίνη Νικολέττα και Αλωνιστιώτη Ελβίρα.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ.

Στα πλαίσια του μαθήματος της γλώσσας και συγκεκριμένα στην 2η ενότητα συναντάμε την παραγωγή γραπτού λόγου με θέμα: περιγραφή σημαντικού κτιρίου της περιοχής σας. Έτσι , σήμερα Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024 , οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης επισκεπτήκαμε τον Απόστολο Παύλο, το πιο εμβληματικό κτίριο αφιερωμένο στον πολιούχο της  Κορίνθου , για να ενημερωθούμε για την ιστορικότητά του και να παρατηρήσουμε τόσο το εξωτερικό όσο  και το εσωτερικό του ναού για να το περιγράψουμε γραπτά στη συνέχεια. Ο πατέρας Παναγιώτης μας υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά και μίλησε στα παιδιά τόσο για τη ζωή και το έργο του Απόστολου Παύλου , όσο και για τις λεπτομέρειες χτισίματος της εκκλησίας. Στο τέλος επισκεφτήκαμε και το δωμάτιο του συσσιτίου «το γεύμα της αγάπης» , όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν τις κυρίες εθελόντριες μαγείρισσες που με πολλή ευγένεια και ζήλο μαγειρεύουν για τους άπορους συμπολίτες μας. Όλοι μας φύγαμε γεμάτοι γνώσεις και ενθουσιασμό για το φιλανθρωπικό έργου ιστορικού του ναού μας .

Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί : Τζίνη Νικολέττα  και Αλωνιστιώτη Ελβίρα.


ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΥΒΙΚΟ ΜΕΤΡΟ

Το τετραγωνικό μέτρο και το κυβικό μέτρο ήρθε και μας επισκέφτηκε στην τάξη σήμερα! Η δασκάλα μας έφερε αυτή την μαθηματική κατασκευή για να καταλάβουμε στην πράξη πώς είναι το τετραγωνικό και πώς το κυβικό μέτρο. Η κατασκευή θα παραμένει στην τάξη μας για να τη βλέπουμε και να κάνουμε πραγματικές μαθηματικές μετρήσεις!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αλωνιστιώτη Ελβίρα


Βιωματικά Εργαστήρια για την παγκόσμια  ημέρα ψυχικής υγείας . (10η Οκτωβρίου)

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός Αλωνιστιώτη Ελβίρα -Μαρία

Το ΣΤ2 τμήμα του 3ου δημοτικού σχολείου Κορίνθου την Παρασκευή 11-10-2024 , αφιέρωσε μία (1)διδακτική ώρα στην παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας. Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριες ,υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού του τμήματος, συμμετείχαν στα παρακάτω βιωματικά εργαστήρια :

  1. «Η πανοπλία της ηρεμίας» : Η μεγαλύτερη δύναμη είναι η ηρεμία. Βάζω λοιπόν το μανδύα του σούπερ ήρωα «HREMIA » και αμέσως ηρεμώ. Προσπαθώ να μεταδώσω τη μαγική μου και δύναμη στους άλλους. Ειδικά σε όσες και όσους κινδυνεύουν να εκραγούν από θυμό. Ο μανδύας της ηρεμίας είναι δανεικός και μπορεί να φορεθεί από όλους. Μένει στην κρεμάστρα της τάξης μας και περιμένει να βοηθήσει σε έκτακτες ανάγκες ηρεμίας.
  2. «Αγαλματάκια ακούνητα»: Προσπαθώ να ακούσω τη δασκάλα μου όσο καλύτερα γίνεται . Εκείνη έχει στο χέρι της ένα μουσικό όργανο (πχ τύμπανο) και μετρά ρυθμούς ή κάνει παλαμάκια. Είμαστε έτοιμοι, όταν η δασκάλα μας πει να σταματήσουμε , να παγώσουμε σαν αγάλματα; Παγώνουμε και προσπαθούμε να γεμίσουμε το μυαλό μας με θετικές σκέψεις που θα μας βοηθήσουν αν μείνουμε ακίνητοι .
  3. « οι 5 αισθήσεις» :Τι βλέπω ;Τι αισθάνομαι ;Τι ακούω ;Τι μυρίζω ;Βγαίνω έξω στο προαύλιο και για λίγα δευτερόλεπτα κλείνω τα μάτια και προσπαθώ να αισθανθώ με όλες μου τις αισθήσεις . (Εναλλακτικά πραγματοποιείται και μέσα στην τάξη.)
  1. Mind jar” : Αισθάνομαι σαν τη χιονόμπαλα: Όταν νευριάζω ή θυμώνω κουνάω τη μπάλα. Έτσι μοιάζει και ο ψυχικός μου κόσμος, θολωμένος και ανακατωμένος. Αν όμως η χιονόμπαλα μέσα στο χρόνο ηρεμήσει θα ‘κάτσει’ το χιόνι κάτω και θα δω καθαρά. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τη διάθεσή μου. Για να σκεφτώ καθαρά χρειάζομαι χρόνο να ηρεμήσω και να επαναφέρω τις σκέψεις μου σε τάξη.
  2. «Το μπαλόνι των συναισθημάτων» : Φουσκώνω το μπαλόνι ανάλογα με τα συναισθήματά μου. Αν είμαι πολύ θυμωμένος /η φουσκώνω το μπαλόνι και παρατηρώ πόσο πολύ θυμό έχω. Αν συνεχίσω έτσι το μπαλόνι θα σκάσει. Οπότε ίσως χρειαστεί να ξεφουσκώσω το μπαλόνι για να αποφευκτούν δύσκολες καταστάσεις που κάνουν μπαμ!
  3. «Το κεράκι»: Σβήνω το κεράκι άλλοτε γρήγορα και άλλοτε πιο αργά. Μαθαίνω να παίρνω ανάσες (εκπνοή και εισπνοή. )
  4. Μαγικά τετράγωνα μνήμης : Kαι για το τέλος ένα παιχνίδι εξάσκηση μνήμης , όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να θυμηθούν 12 μαγικά τετράγωνα με αριθμούς και σχήματα και προσπαθούν να τα καταγράψουν στον πίνακα όπως ακριβώς τα θυμούνται. Ο/η πιο γρήγορος /η κερδίζει!

Δημιουργία βίντεο με ζωγραφιές των μαθητών και μαθητριών του Στ΄2 Τμήματος.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός : Αλωνιστιώτη Ελβίρα-Μαρία.

Στη δεύτερη ενότητα της γλώσσας συναντάμε το ποίημα «Θέλω να χτίσω ένα σπιτάκι» του ποιητή Κωστή Παλαμά. Με πολλή χαρά λοιπόν, σας παρουσιάζουμε ένα βίντεο με το ποίημα εικονογραφημένο από όλους και όλες τους μαθητές και τις μαθήτριες του Στ΄2  . Μελοποίηση έχει κάνει ο μουσικός και τραγουδοποιός  Λεωνίδας Μπαλάφας.  Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε το βίντεο ανεβασμένο στο youtube. Ελπίζουμε να σας αρέσει!

https://youtu.be/IFkzVnqOjf4?si=tooMwMil9BUixWvC


«Συμμετοχή στο Παγκόσμιο Συνέδριο Νέων Εθελοντών Αιμοδοτών που θα διεξαχθεί στις 11 – 13 Οκτωβρίου 2024 στην Κόρινθο».
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αλωνιστιώτη Ελβίρα – Μαρία
 Ο Δήμος Κορινθίων, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών, συνδιοργανώνουν, το Διεθνές Φόρουμ Νεολαίας (International Youth Forum IYF), που θα πραγματοποιηθεί από 11 έως 13 Οκτωβρίου 2024 στην Κόρινθο. Στο Φόρουμ θα συμμετέχουν 40 περίπου νέοι από όλο τον κόσμο, πραγματοποιώντας εκπαιδευτικές συνεδρίες, workshops, εισηγήσεις επιστημών και ανταλλαγή καλών πρακτικών. Ενώ ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί υποδοχή της Φλόγας της 22ης Πανελλήνιας Λαμπαδηδρομίας Εθελοντών Αιμοδοτών. Το εν λόγω Φόρουμ θα έχει θετικό αντίκτυπο στην στήριξη της ιδέας της εθελοντικής αιμοδοσίας τόσο στον Δήμο μας όσο και παγκοσμίως. Παράλληλα με το Παγκόσμιο Συνέδριο Νέων Εθελοντών Αιμοδοτών θα υλοποιηθούν δράσεις που συνδιοργανώνει η ΠΟΣΕΑ με το Δήμο Κορινθίων, με βασικό στόχο να διαδοθεί η ιδέα της εθελοντικής αιμοδοσίας.
Ως εκ τούτου στόχος μας είναι στις δράσεις να συμμετέχουν όλο και περισσότερα παιδιά και νέοι, μελλοντικοί εθελοντές αιμοδότες που θα συμβάλλουν στο μέλλον στην προσπάθεια να καλυφθούν οι ανάγκες της χώρας μας σε αίμα που το έχουν ανάγκη συνάνθρωποί μας. Στα πλαίσια αυτά,  οι μαθητές/μαθήτριες  του ΣΤ’2 τμήματος, του 3ου Δ.Σ. Κορίνθου συμμετέχουν σε δράσεις που συνδιοργανώνει ο Δήμος Κορινθίων και ποιο συγκεκριμένα  σε διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα την εθελοντική αιμοδοσία με τα εξής έργα τους:

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αλωνιστιώτη Ελβίρα – Μαρία

Η εβδομάδα μας έκλεισε όμορφα και δημιουργικά. Αφού τελειώσαμε την 1η ενότητα της γλώσσας, περιγράψαμε το αγαπημένο μας ποδήλατο και έπειτα το κατασκευάσαμε από ανακυκλώσιμα υλικά. Τα αποτελέσματα των ομάδων ήταν επιτυχή και τα ποδήλατά τους εξαιρετικά! Το πιο σημαντικό όμως είναι, πως τα υλικά που συνήθως πετάμε στα σκουπίδια (κομμάτια από χαρτόκουτες, καλαμάκια, οδοντογλυφίδες) , ζωντανεύουν ξανά μέσα από τις δημιουργίες μας! 🚲🏫👏