Δράσεις – Ομιλία για τη Φυσική και Πολιτιστική Κληρονομιά της Κορίνθου. Τάξη Δ
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τον τόπο τους μέσα από μια σειρά δημιουργικών δράσεων με θέμα τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά της Κορίνθου.
Στο πλαίσιο της μελέτης της Πελοποννήσου, τα παιδιά κατασκεύασαν με πλαστελίνη και τουβλάκια LEGO τον Δίολκο και τη Διώρυγα της Κορίνθου, αναπαριστώντας με φαντασία και μεράκι τα σημαντικά αυτά τεχνικά έργα που συνδέουν το παρελθόν με το παρόν της περιοχής μας. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τις κατασκευές τους στους μαθητές άλλων τάξεων του σχολείου, πραγματοποιώντας και ένα μικρό πείραμα που έδειξε με απλό και κατανοητό τρόπο τη λειτουργία και τη διάνυξη της διώρυγας, ενισχύοντας έτσι τη βιωματική κατανόηση του θέματος.
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την αρχιτέκτονα μηχανικό και εκπαιδευτικό, διδάκτορα της Σχολής Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π, κυρία Σταυροπούλου Μαργαρίτα, η οποία ανταποκρίθηκε με προθυμία στην πρόσκλησή μας και αφιέρωσε χρόνο για να μιλήσει στα παιδιά. Με ζεστό και προσιτό τρόπο παρουσίασε την αρχαία και τη σύγχρονη πόλη της Κορίνθου, βοηθώντας τους μαθητές να ανακαλύψουν τις ρίζες, την εξέλιξη και την ομορφιά του τόπου μας. Η παρουσία της έδωσε έμπνευση, ενθουσιασμό και νέες γνώσεις στα παιδιά.
Ως ένδειξη ευγνωμοσύνης, οι μαθητές προσέφεραν στην κυρία Σταυροπούλου ευχαριστήριες κάρτες και ζωγραφιές, εμπνευσμένες από τη φύση, την ιστορία και τα μνημεία της Κορίνθου, εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη χαρά τους για την εμπειρία που μοιράστηκαν μαζί της.
Η δράση ολοκληρώθηκε με θετικό κλίμα, ενισχύοντας τη σύνδεση των παιδιών με τον τόπο τους και καλλιεργώντας αξίες όπως η αγάπη για τη φύση, ο σεβασμός στην παράδοση και η προστασία της πολιτιστικής μας ταυτότητας.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Αικατερίνη Πουλή, Σοφία Αδάμου













